Z adrino związany od 7 lat, najpierw jako samodzielny grafik, a od grudnia 2019 roku jako szef nowo utworzonego kilkuosobowego działu Design Studio.
W branży reklamowej pracuje od blisko 13 lat. Zdobywał doświadczenie pracując m.in w GG Network jako Art Director i jako freelancer. Zrealizował setki kampanii reklamowych rich media dla m.in takich marek jak Adamed Pharma S.A., Dermedic, Soraya, Bielenda, T-Mobile, Samsung, Electrolux, Peugeot, Mazda, iRobot, Kampania Piwowarska, Grupa Żywiec i wielu, wielu innych.
W adrino jest odpowiedzialny m.in za nadzór kreatywny oraz produkcyjny nad projektami, tworzenie koncepcji kreatywnych kampanii reklamowych on-line dla klientów oraz prace nad nowymi produktami i rozwiązaniami, w tym dla mechanizmów rich media.
Po godzinach zajmuje się sztuką, głównie cyfrową, projektując grafiki i kolekcjonuje winyle oraz płyty CD z muzyką metalową.