adrino
rich media

Rich media - w adrino już prawie 10 lat zajmujemy się reklamą rich mediową. Byliśmy pierwszą siecią reklamy mobilnej obsługującą takie projekty w Polsce. Realizujemy kampanie od A do Zet zarówno na mobile jak i na desktop.

Pomagamy przy wymyśleniu konceptu, tworzeniu mechanizmu, kodowaniu oraz emisji reklamy. Po kampanii nasi klienci otrzymują pełen raport w postaci czytelnego Post-Buy, gdzie obok klików i odsłon mierzymy wszelkie interakcje użytkownika z kreacją. Nasze doświadczenie i tysiące zrealizowanych projektów pozwolą Ci dopasować kreację pod konkretny brief. Koniec ze sztywnym trzymaniem się tylko kilku szablonów reklamowych, u nas rich media szyjemy na miarę.

Zobacz nasze podstawowe formaty - jeśli chcesz czegoś więcej skontaktuj się z nami!

mobile_device
desktop_device

rich media
w liczbach

5%

średni CTR
mobile, desktop platformy

CPM

model rozliczeń

Pełny pomiar

kliki, py, wspólczynnik interakcji, adtractivity
liczby

mechanizmy
rich media

 
  • SKANER

    Kreacja pozwalająca przedstawić efekt „przed i po”. Zadaniem użytkownika jest przesunięcie poziomej podziałki strony.

  • SLIDER

    Czyli galeria produktowa. Kreacja pozwalająca na przedstawienie kilku wariantów produktowych. Użytkownik przesuwając palcem w bok przechodzi do kolejnej podstrony galerii. Z każdego ekranu istnieje możliwość kierowania do innego landing page klienta.

  • MYSTERY-BOX

    Inaczej zwana „wstążką” – kreacja, w której zadaniem użytkownika jest rozwiązanie kokardy prezentowej. Następnie uruchamia się animacja, która obrazuje jaki produkt znajduje się w tajemniczym pudełku.

  • DRAG AND DROP

    Kreacja, na której zadaniem użytkownika jest „przesunięcie i upuszczenie” elementu na obrazku. Taki ruch z kolei uruchamia animację, która podkreśla USP produktu.

  • CUBE

    Inaczej sześcian. Przestrzenna kreacja, pozwalająca na przedstawienie różnych widoków na każdej ze ścian bryły. Możliwość zaszycia video, animacji itp. Użytkownik przesuwając palcem w przód, w tył, do góry i w dół obraca bryłę o 360 stopni.

  • HOT SPOT

    Kreacja zwana też „multitouchem”, spełniająca czasem funkcję ministrony. Użytkownik klikając w poszczególne punktory zapoznaje się zawartymi na kreacji informacjami. Możliwe zaszycie „zakładek”, video, audio, animacji itp.

  • MINI GRA

    Interaktywna mini gra w reklamie? Tak to możliwe! Dzięki takiej kreacji użytkownik ma szansę na czystą zabawę z reklamowaną marką. W adrino tworzymy takie formaty już ponad 9 lat.

  • AUDIO

    Kreacja rich mediowa z plikiem dźwiękowym. Może to być w formie krótkiego podcastu lub jego części.

  • WIĘCEJ

    W adrino do każdego briefu rich media podchodzimy indywidualnie. Jeśli interesuje Cię „mechanizm szyty na miarę”, napisz – mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu najbardziej efektownych na rynku kreacji tego typu.