SSP adrino w Header Bidding

Warszawa, 27.04.2022 r. – adrino – firma marketingu internetowego, specjalizująca się w native, rich media i performance – poinformowała, że 10 marca 2022 r. został certyfikowany autorski adapter adrino dla biblioteki Prebid, umożliwiający wpięcie adservera firmy do konfiguracji header-biddingowej Wydawcy.

Prace nad dostosowaniem autorskiego rozwiązania adserwerowego, które umożliwi wpięcie w Header Bidding po stronie dostawców powierzchni reklamowych, trwały przez ostatnie kilka tygodni.

Na chwilę obecną certyfikacja dotyczy adaptera do emisji kampanii natywnych w technologicznym stacku wydawców opartym właśnie o technologię prebid. Dzięki tej możliwości klienci spółki będą mieli dostęp do większej ilości powierzchni reklamowych, również tych o najwyższych wskaźnikach jakości. Jednocześnie do realizacji kampanii spółka będzie mogła wykorzystać szersze możliwości targetowania. Dzięki temu kampanie realizowane przez adrino osiągną jeszcze wyższe wskaźniki konwersji pozwalając na optymalną realizację KPI reklamodawców – komentuje Joanna Korczak – COO spółki.

Ponadto rozwiązanie te znacząco ułatwi współpracę z tak ważnymi dla adrino wydawcami, którzy zyskają unikatowe źródło popytu, jakim są bezpośrednie kampanie natywne pozyskane przez działy sprzedażowe spółki, współpracujące zarówno z reklamodawcami ogólnopolskimi, jak i regionalnymi, co jest możliwe dzięki rozbudowanej strukturze sprzedażowej.

Wydawcy są niezwykle istotni dla działań reklamowych adrino. Dzięki ulepszeniom technologicznym jesteśmy w stanie zaproponować im rozwiązania dostosowane do każdego rodzaju setupu technicznego oraz oczekiwań po stronie wydawcy – podkreśla Aneta Dąbska, Head of Publishers.

Najnowsze rozwiązanie jest jednym z etapów rozwoju technologicznego spółki, która już niebawem planuje certyfikację adaptera do emisji kampanii display w Header Bidding, dzięki czemu adrino zagwarantuje równie wysoką efektywność dla kampanii display.

 

O firmie adrino

adrino – firma specjalizująca się w marketingu internetowym, przede wszystkim w rich media, performance i marketingu natywnym. Posiada sieci reklamowe oparte m.in. o rozwiązania programatyczne, natywne, kontekstowe oraz mobilne. Dostawca autorskich rozwiązań adtech dla wydawców, wspierających monetyzację powierzchni oraz partner wdrażający najnowsze rozwiązania międzynarodowe na rynku polskim. Misją adrino jest budowanie zasięgu, precyzyjne dotarcie oraz dostarczanie określonego efektu, w odpowiedzi na poszczególne potrzeby reklamodawców oraz wydawców.

Kontakt dla mediów

Weronika Gładych Edward Popławski
Marketing Manager PR consultant
weronika.gladych@adrino.pl edward.poplawski@adrino.pl
t. 661 715 678 t. 505 699 559