adrino to ludzie

poznaj nas lepiej!

Jesteśmy zespołem specjalistów z ogromnym doświadczeniem. Działamy razem w oparciu o najnowszą technologię oraz zdobytą wiedzę, aby skuteczniej kreować lepszy świat reklamy cyfrowej.

kim jesteśmy?

Zgranym zespołem pasjonatów marketingu internetowego i przede wszystkim ekspertami w swojej dziedzinie. Wykorzystując swoją wiedzę i pracę zespołową, pomagamy wydawcom w maksymalizacji zysków z powierzchni reklamowych. Dzięki doświadczeniu oraz użytej technologii, precyzyjnie określamy grupy docelowe i odbiorców reklam będących potencjalnymi klientami.

ponad 10 lat

Łączymy dwie strony świata digital pod marką adrino, dzieląc się naszą technologią, wiedzą i kreatywnością.

nasza historia

2022

adrino native otrzymuje certyfikat dla własnego adaptera Prebidowego – umożliwiając wydawcom model zakupu w HB!

2016

adrino częścią GNS – silny rozwój technologiczny

2011

powstaje Content Stream (pierwsza sieć reklamy natywnej w Polsce) › aktualnie – adrino native

2023

10 lat marki adrino na rynku!

2022
adrino native otrzymuje certyfikat dla własnego adaptera Prebidowego – umożliwiając wydawcom model zakupu w HB!
2020

Dirlango zostaje 100% udziałowcem spółki adrino! A marka poszerza swoje portfolio o pozostałe produkty digital oferując reklamę 360 (mailing, adrino native, rich media, performance, display)

2016

adrino częścią GNS – silny rozwój technologiczny

2013

powstaje pierwsza sieć reklamy mobilnej w Polsce – adrino mobile.

2011

powstaje Content Stream (pierwsza sieć reklamy natywnej w Polsce) › aktualnie – adrino native

management adrino

Od 2021 roku COO adrino, od 2023 r. pełni też funkcję Dyrektor
Zarządzającej agencji.

Joanna
Korczak
CEO adrino
Joanna Korczak
CEO adrino

Od 2021 roku COO adrino, od 2023 r. pełni też funkcję Dyrektor
Zarządzającej agencji.

Tomasz
Mielcarz
CTO adrino
Tomasz Mielcarz
CTO adrino

W adrino odpowiada za dział IT oraz rozwój i utrzymanie produktu od strony technologicznej.

 
Paweł
Cięciera
CFO adrino
Paweł Cięciera
CFO adrino

Paweł odpowiada w adrino za Dział Finansów. Ze spółką związany jest
od początku roku 2022.

Maciej
Szymczak
CIO adrino
Maciej Szymczak
CIO adrino

Od 2022 roku pełni funkcję CIO spółki, gdzie odpowiada za rozwój produktu
reklamowego.

Anna
Pakulska
CSO adrino
Anna Pakulska
CSO

Od 2023 roku pełni funkcję CSO spółki, gdzie odpowiada za realizację budżetów sprzedażowych i zarządzanie zespołem.

poznaj naszych inwestorów

adrino charytatywnie

Czy wiesz, że nasz zespół uwielbia pomagać innym ludziom?
Dzięki naszym akcjom charytatywnym pomogliśmy już tysiącom osób, sprawdź nasze akcje!

08.07.2023
Ośrodek Preadopcyjny w Otwocku
Tym razem pojawiliśmy się w Interwencyjnym Ośrodku Preadopcyjnym w Otwocku,
04.11.2022
Niepubliczny Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Jaszkotlu
Bardzo cieszymy się, że możemy wspierać ośrodki dla Dzieci, a dzięki naszej pracy mamy właśnie taką możliwość.
02.03.2022
Pomoc dla Ukrainy.
W lutym 2022 roku miliony serc zadrżało, kiedy wybuchła wojna w Ukrainie. Adrino również nie pozostało obojętnym na taką tragedię.
05.01.2022
Szkoła Podstawowa numer 1 w Starachowicach
Po raz kolejny nasza akcja CSR Rino4Kids ujrzała światło dzienne!

działajmy razem!

dla reklamodawców

Sprawdź najskuteczniejsze formy reklamy w adrino, m.in. adrino native, rich media, display i mailing. W przypadku każdej kampanii, mamy możliwość precyzyjnego targetowania oraz rzetelnego raportowania – Twoja reklama dotrze do obecnych i przyszłych klientów.

dla wydawców

Dołącz do adrino i zobacz jak szybko oraz skutecznie zmonetyzować swoją powierzchnię reklamową! Wystarczy kilka chwil, aby zostać wydawcą i zacząć zarabiać. 
Maciej Szymczak
Chief Information Officer

Od 2022 roku pełni funkcję CIO spółki, gdzie odpowiada za rozwój produktu reklamowego oraz optymalizację zasobów reklamowych całej sieci. Wcześniej przez ponad 3 lata zarządzał działem realizacji.

Z branżą reklamową związany jest od roku 2008, początkowo pracując jako specjalista ds. zakupu mediów. Następnie w ramach rozwoju kompetencji do jego obowiązków doszło też zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych.

Joanna Korczak
CEO adrino

Od 2021 roku COO adrino, od 2023 r. pełni też funkcję Dyrektor Zarządzającej agencji. Odpowiada za analizę i optymalizację wyników finansowych spółki oraz za kompleksowe wdrożenie strategii i nowych produktów na rynek.

Wcześniej jako Head of Performance & Business Development odpowiedzialna była za rozwój spółki Leadr (od 2020 część grupy adrino). Z rynkiem reklamy związana od 2007 r. doświadczenie zdobywała m.in. w Cashback, OS3, Agora. 

Tomasz Mielcarz
Chief Technology Officer

W adrino odpowiada za dział IT oraz rozwój i utrzymanie produktu od strony technologicznej. Stanowisko Chief Technical Officer objął w roku 2017 jeszcze w grupie Netsprint (od 2018, po połączeniu spółek również CTO adrino).

Swoje doświadczenie w Netsprint zdobywał od 2005 r. zarządzając m.in. działem IT, na rynku jako programista aktywny od roku 1998. Ukończył Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

Paweł Cięciera
Chief Financial Officer

Paweł odpowiada w adrino za Dział Finansów. Ze spółką związany jest od początku roku 2022. Ukończył wydział Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz wydział finansów na ESC Clermont Business School. Poprzednio pracował w dziale kontrolingu Polska Press Grupa.

Prywatnie interesuje się piłką nożną oraz lubi jeździć na rowerze.

Anna Pakulska
Chief Sales Officer

Anna Pakulska CSO (Chief Sales Officer)

Od 2023 roku pełni funkcję CSO spółki, gdzie odpowiada za realizację budżetów sprzedażowych i zarządzanie zespołem.

Z branżą mediową jest związana przez całe swoje życie zawodowe. Ostatnie 15 lat zajmowała się reklamą OOH., doświadczenie zdobywała m.in. w Ströer i AMS.