Performance marketing i futbol – czy mają coś wspólnego?

Performance Marketing

Do performance marketingu przylgnęła łatka działań, w których liczy się tylko końcowy efekt. To on jest rozliczany, więc to na nim skupia się cała uwaga. To prawda, że efekt jest kluczowy, ale prowadzi do niego długa droga, której meandry bywają niedostrzegane i niedoceniane. Performance marketing jest złożonym procesem, dążącym do uzyskania konwersji przy koszcie jak […]

Wydawcy vs Reklamodawcy

Wydawcy vs Reklamodawcy? Czyli jak współpracować w trudniejszych czasach dla dobra ogółu.

Trendy w Digitalu na 2023 rok

Trendy w Digitalu, czyli co z przewidywań digitalowych sprawdziło się w roku 2022, a na co powinniśmy zwrócić uwagę w 2023.

Rich Media Mobile – Efektowne i efektywne dotarcie do klienta.

Rich Media Mobile – od prawie 10 lat efektownie i efektywnie przyczyniają się do realizacji celów kampanii reklamowych. Skąd bierze się ich sukces? Co jest w nich takiego wyjątkowego, że przez blisko dekadę nie spada zainteresowanie tego typu formą reklamy? Zacznijmy najpierw od wyjaśnienia czym są Rich Media Mobile – to taka forma reklamy, w […]

Q4 Here We come

Q4 here we come! Czyli na co warto zwrócić uwagę, przy realizacji kampanii w digitalu, w najbardziej pracowitym okresie w roku.

Mailing na tak, czyli o reklamie, która nadal działa

Żyje i ma się dobrze! Czyli słów kilka o mailingu, idealnym narzędziu dla reklamodawcy. „O nie, znowu jakiś spam!” Kto z nas nie miał raz w życiu takiej myśli, po otworzeniu swojej skrzynki mailowej, niech pierwszy rzuci kamień. „O ale ciekawe, to idealne dla mnie!” – i do tego stwierdzenia można użyć tego samego podsumowania […]