Performance marketing i futbol – czy mają coś wspólnego?
Do performance marketingu przylgnęła łatka działań, w których liczy się tylko końcowy efekt. To on jest rozliczany, więc to na nim skupia się cała uwaga. To prawda, że efekt jest kluczowy, ale prowadzi do niego długa droga, której meandry bywają niedostrzegane i niedoceniane. Performance marketing jest złożonym procesem, dążącym do uzyskania konwersji przy koszcie jak […]
Ośrodek Preadopcyjny w Otwocku
Tym razem pojawiliśmy się w Interwencyjnym Ośrodku Preadopcyjnym w Otwocku,
Native okiem Wydawców i Reklamodawców
Native naturalnie skuteczny przekaz, czyli o reklamie natywnej okiem wydawców i sprzedawców.
Wydawcy vs Reklamodawcy
Wydawcy vs Reklamodawcy? Czyli jak współpracować w trudniejszych czasach dla dobra ogółu.
Webinar Rich Media Mobile – czyli forma, która angażuje.
Rich media mobile, czyli forma, która angażuje.
Trendy w Digitalu na 2023 rok
Trendy w Digitalu, czyli co z przewidywań digitalowych sprawdziło się w roku 2022, a na co powinniśmy zwrócić uwagę w 2023.
Rich Media Mobile – Efektowne i efektywne dotarcie do klienta.
Rich Media Mobile – od prawie 10 lat efektownie i efektywnie przyczyniają się do realizacji celów kampanii reklamowych. Skąd bierze się ich sukces? Co jest w nich takiego wyjątkowego, że przez blisko dekadę nie spada zainteresowanie tego typu formą reklamy? Zacznijmy najpierw od wyjaśnienia czym są Rich Media Mobile – to taka forma reklamy, w […]
Niepubliczny Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Jaszkotlu
Bardzo cieszymy się, że możemy wspierać ośrodki dla Dzieci, a dzięki naszej pracy mamy właśnie taką możliwość.
Q4 Here We come
Q4 here we come! Czyli na co warto zwrócić uwagę, przy realizacji kampanii w digitalu, w najbardziej pracowitym okresie w roku.
Mailing na tak, czyli o reklamie, która nadal działa
Żyje i ma się dobrze! Czyli słów kilka o mailingu, idealnym narzędziu dla reklamodawcy. „O nie, znowu jakiś spam!” Kto z nas nie miał raz w życiu takiej myśli, po otworzeniu swojej skrzynki mailowej, niech pierwszy rzuci kamień. „O ale ciekawe, to idealne dla mnie!” – i do tego stwierdzenia można użyć tego samego podsumowania […]